Pagini

luni, 9 februarie 2009

Ce-am înţeles eu din Grammy 2009

Am fost curios cum sună melodiile premiate ieri, la Los Angeles. Mărturisesc că mi-a plăcut ceea ce am auzit, desi piesa ”Viva la Vida” mi s-a părut şi acum uşor leşinată.


Coldplay, ”Viva la Vida” - Cea mai bună piesă, Cel mai bun album rock, Cel mai bun cântec

Dar, de exemplu, Bruce Springsteen, care a primit premiul pentru cel mai bun cântec rock, cu ”Girls in Their Summer Clothes”, nu m-a impresionat deloc. Și, asta e, nici Metallica (Cea mai bună interpretare metal – ”My Apocalypse”).

Dar mi-a plăcut melodia Eagles-ilor, pentru care au primit premiul pentru cel mai bun pop instrumental.


The Eagles - ”I Dreamd there was No War”, Cel mai bun pop instrumental


Fireşte, cu cele cinci premii obținute, vedete au fost ex-Led Zeppelin-ul Robert Plant (60 de ani) şi Alison Krauss (37 de ani), cu al lor album ”Raising Sand”. Cele cinci premii: cel mai bun album (Raising Sand), cea mai bună înregistrare a anului (Please Read the Letter), cel mai bun album folk, cea mai bună colaborare country şi cea mai bună colaborare pop. Îmi place şi mă mir că a plăcut atât de mult.


”Please read the letter”


”Trampled rose”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters