Pagini

vineri, 30 ianuarie 2009

Retezatul a fost click-uit bine

Retezatul meu a fost click-uit bine, pare-se. E pe locul 4 la categoria „parcuri naturale”, în preliminariile top 7 minuni naturale ale lumii.

Amicul meu Ciprian Iancu m-a luat în serios şi ţine arpoape subiectul. O dovadă e ultimul articol din Evz de astăzi.

Şi amicul meu Remus Suciu m-a luat în serios. În orice caz, mi-a permis să folosesc fotografii de-ale lui, „câte vreau”. Ceea ce voi face.


Aici e lacul Bucura, fotografiat de Remus Suciu



Aici sunt flori si stanci, fotografiate tot de Remus Suciu

Promit să caut prin cutiile de acasă fotografii mai vechi, făcute de mine pe vremea când colindam Retezatul în lung, în lat şi în înalt.

Până una alta, vă invit să votaţi Pacul Naţional Retezat, aici. Încă nu m-am hotărât cât de importantă e chestia asta. Cât de important ar fi ca Retezatul să ajungă în finala aia, deci să fie popularizat. Patriotismul local îmi zice că m-aş bucura mai mult decât la un egal cu Franţa la un campionat european de fotbal.

Şi dincolo de asta? Mă mai gândesc ce-ar fi. Voi ce credeţi?




NOTA. Dacă vom ajunge la concluzia că merită efortul (în general, eu cred că aproape orice efort merită făcut) atunci ne vom gândi împreună la un Plan. OK?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters