Pagini

miercuri, 9 noiembrie 2016

Graffiti, dar să știm și noi! (MfC 45)

Graffiti pe o clădire din Berlin. Foto: Calin Hera
Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei.

Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală lansată în primul minut al fiecărei zile de miercuri (dar vă previn de marți) și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.

Provocarea de astăzi se referă la GRAFFITI: arătați un perete cu graffiti din orașul vostru. Sunt curios cum vedeți voi această artă. E o artă? E o golănie? Vandalism sau un plus pentru orașe? Ce-o fi cultura urbană?




M-aș bucura ca, după ce postați linkul către blogul vostru / pagina voastră de Instagram să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

17 comentarii:

  1. Oau! Ce graffiti fain! Așa să tot „decorezi” blocurile cenușii de prin orașe. Din păcate, multe așa-zis graffiti de pe la noi sunt doar mâzgăleli puerile, făcute de adolescenți teribiliști. M-am gândit bine dacă am văzut prin orașul meu ceva deosebit, dar nu mi-am amintit să fi remarcat ceva fain pe undeva. Poate că este!?
    Numai bine și happy ww! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt sigur că este cel puțin un graffiti fain și în orașul tău.

      Ștergere
  2. Cel prezentat intra in categoria arta, un plus pentru oras, dar sunt prea multele altele care sunt facute (special) sa strice aspectul unui zid curat.
    Happy WW!

    P.S. Orasul tau e Berlin? ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost vreme de un city break lung și intens. În timpul căruia m-am îndrăgostit.

      Ștergere
  3. Un graffiti chiar frumos!
    Sunt multe exemple de arta stradala in adevaratul sens al acestei idei...
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Deși am publicat deja pentru ”Miercurea fără cuvinte de azi”, m-ai făcut să caut un articol despre graffiti publicat pe un blog pe care l-am abandonat. Mă bucur că îmi dai prilejul să îl repostez pe blogul actual Zinnaida, fiindcă mă fascinează această artă stradală. http://zinnaida.blogspot.ro/2016/11/graffiti.html
    Îl voi trece imediat și în tabelul tău. Sper să permiți o excepție de la ”fără cuvinte” ☺

    Happy WW, Călin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-ai amintit de acea postare. Ai deschis o discuție interesantă și importantă, pe care ar trebui să o purtăm. Noi, miercurifărăcuvintiștii. Despre ideea de „fără cuvinte”, dar și despre ideea de „la temă”. Poate că ar trebui despărțite cele două reguli, dacă e să le zicem așa. Pentru că lucrurile, mi se pare mie, se pot dezvolta frumos, fie împreună, fie separat. Deocamdată, rămânem în provocări și recomandări.

      Ștergere
    2. De acord! ☺ Am putea strecura și câteva cuvinte, câteodată... Am putea și să ne abatem de la temă, nu? Ți-am mai scris că eu îmi pregătesc și programez postările cam cu o lună înainte de apariție. Cum aș putea visa ce temă vei anunța tu doar cu o seară înainte?... Și, în fond, un pic de diversitate nu strică!

      Ștergere
  5. Bucurestiul e plin de graffiti facute cu mai mult sau mai putun talent:)
    si eu ca si Zina am publicat la un moment dat un articol pentru ca aveam un amic graffer cu o poveste interesanta in spate, la vremea aceea...
    http://pandhoraa.blogspot.ro/2013/04/graffiti-curajul-emotiei.html
    am lasat link-ul in cazul in care e cineva curios :)

    alegerea ta e placuta vederii, un alt fel de pictura plina de culoare si miscare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru link. Îmi plac poveștile autorilor de graffiti. E o lume fascinantă.

      Ștergere
    2. si mie imi plac :)
      sunt fascinante povestile lor pentru ca, dupa parerea mea, ei privesc lumea din alt unghi si nu intotdeauna acest unghi este flatant pentru lume...
      in plus, acest tip de arta este accesibil si recognoscibil, cu siguranta multi dintre cei care nu au o cultura a artei rezoneaza cu aceste manifestari.
      in fond arta este pentru oameni dar tot oamenii o transforma de multe ori in ceva doar pentru initiati :)

      Ștergere
  6. Arată super,sunt plăcute ochiului și sunt făcute cu bun gust!
    O zi minunată îți doresc,Călin!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este arta... Golanie e doar pe geamurile de la metrou cand trebuie sa vad locurile libere dimineata. :))) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru mine "graffiti" a fost acum prilej de joacă.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte bine realizat! E de efect şi crează iluzia perfectă.

    RăspundețiȘtergere
  10. Uneori imi place,alteori nu.La mine in oras nu am zarit,or fi pe undeva,dar eu nu le-am reperat.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters