Pagini

miercuri, 14 septembrie 2016

România fără cuvinte (MfC 37)

Peisaj în munții Ciucaș. Foto: Calin Hera

Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei.

Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală lansată în primul minut al fiecărei zile de miercuri (dar vă previn de marți) și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.

Provocarea de astăzi se referă la ROMÂNIA. Da. Vă propun să arătați cum vedeți voi ROMÂNIA FĂRĂ CUVINTE.

La ceaun. Foto: Calin Hera

NOTĂ. Astăzi, tabelul se află îndărătul siglei Mister Linky de mai jos, pe care trebuie să dați click. Este ceva nou și pentru mine :). 

M-aș bucura ca, după ce postați linkul către blogul vostru / pagina voastră de Instagram să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).



Curtea Mănăstirii Horezu. Foto: Calin Hera
ff

38 de comentarii:

  1. http://zoltybogata.ro/miercurea-fara-cuvinte-47-tramvai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ai găsit până la urmă tabelul - unul foarte buclucaș astăzi...

      Ștergere
  2. Frumoase fotografii. Fiecare am „cules” câte ceva din noianul de frumuseți ale patriei. Mi-a plăcut mult și...„poza gustoasă”! :-)
    Numai bine și happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, pune la socoteală faptul că fotograful a și gustat din poza gustoasă :)

      Ștergere
  3. Frumoase fotografii ,placuta alegere!
    Ganduri bune!
    Revin manine pt tabel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tabelul bine ascuns, dar pe care îl găsim până la urmă, abia așteaptă!

      Ștergere
  4. Nori negri se aduna deasupra Ro si mancam, un timp, "falose"... Cerul apoi se insenineaza si speranta renaste - speranta care, candva, o deveni si vis implinit. :)
    Faine foto! :)
    Happy WW!

    P.S. mi-a trebuit ceva timp sa ma prind ca "eticheta" Mister Linky e tabelul. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie. A fost o surpriză, nu am apucat să experimentez. Îmi plăcea vechiul format, eram obișnuiți cu el. Trebuie să explorez toate posibilitățile. Azi încercam așa. Voi face un anunț și în postare.

      Ștergere
    2. Frumoasă descriere a grupajului :)
      Ar trebui permanentizat cumva acest model. Am o idee :)

      Ștergere
    3. Fiind astfel "pozitionat" tabelul nu e in "detrimentul" blogului (pentru ca blogurile celorlalti par a nu mai fi aici = nu "linkeaza" spre...)? Intreb si eu, in baza a ce am tot citit pe la altii, pentru ca nu ma pricep. :)

      Ștergere
    4. Multumesc. :)
      Crezi ca va prinde ideea? Ma gandesc ca te gandesti la ceva de genul "povesti" in imagini... :) Daca e asa... crezi ca vor avea, toti, timp sa faca asa?

      Ștergere
    5. Această poziționare duce linkurile direct în Mister Linky, care linkuiește apoi către blogurile celor din tabel. Din câte îmi dau eu seama, linkul vine deci de la Mistery Linky, nu de la Naiv prin România. Nu știu dacă e mai bine sau mai rău, voi verifica. Însă, din câte am observat, nu am avut altă opțiune, cel puțin nu la ora la care am luat codul tabelului.

      Ștergere
    6. Cred că depinde de fiecare dintre noi. Cu riscul sau cu avantajul/câștigul de a transforma Miercurea fără cuvinte într-o etapă, precedată deja de o Provocare și, eventual, urmată de o poveste cu linkuri.

      Ștergere
  5. Frumoase imagini! Si unele chiar... gustoase!
    Norii vin si pleaca, dar mereu deasupra lor soarele straluceste!
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici soarele n-ar fi ce e dacă norii nu l-ar acoperi din când în când.

      Ștergere
  6. Prima poză se potrivește cu timpul de afară(momentan)!
    Frumoase fotografii!
    O zi minunată îți doresc,Călin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În ziua aceea și în locul acela n-a fost pic de ploaie. Doar nori fotografiabili :)

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ehe! Fotografii din partea frumoasă a României! Faine alegeri!

    Happy WW, Călin!

    RăspundețiȘtergere
  9. Romania ta e tare frumoasa! Dar sa stii ca si a mea e!
    Happy WW!

    ps. Sper ca observi ce vrednica am fost azi, am postat in prima parte a zilei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ceaunul e magic intotdeauna. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Fasole la ceaun aș mânca și eu. :))
    În rest, ce să zic, avem o țară tare frumoasă. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoasă, frumoasă, dar cu ceaunul pe foc e și gustoasă, nu?

      Ștergere
  12. Grea alegere in aceasta tematica.Eu o vad atat de frumoasa ,ca e dificil sa ma hotarasc.Tu ai ales divers si bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Divers și bun e o variantă. Poate că la un moment dat ar fi fain să ne „jucăm” cu o singură imagine.

      Ștergere
  13. Frumoase imagini ai postat!
    Acum am participat și eu pentru prima oară și mă bucur că am descoperit această serie.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ceaun fără munte merge. Dar la munte fără ceaun... niciodată! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot să te contrazic (chiar dacă ai glumit)? Munte e suficient, orice în plus e bonus, dacă nu deranjează. Cât despre ceaun, nu strică la casa/cortul omului :)

      Ștergere
  15. Cu ceaun deja e ospat! :)
    De data asta sunt ultima de pe lista.
    Noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  16. Răspunsuri
    1. Oricând. De la poftă la acțiune e, uneori, mai puțin de un pas. :)

      Ștergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters