Pagini

marți, 16 august 2016

Marea provocare de marți pentru ziua de miercuri

Marea Ligurică la Menton, Franța. Foto: Calin Hera
Sezon de concedii. Cine rezistă să nu meargă la mare? La marea cea mare? Cine rezistă nu există. Sau cine nu rezistă, e bine că există?

Prostii. Important e că avem o nouă Provocare (azi fiind marți, iar mâine Miercurea fără cuvinte): vă rog așadar să aduceți mâine, în tabelul binecunoscut, fotografii cu, de la, despre MARE. Poate fi MAREA CEA MARE. Pot fi valuri, oameni călare, căluți de mare, mâini, picioare, scoici, lume la soare. Poate fi orice vi se pare MARE. Eu, de exemplu, mă gândesc de asemenea la un puști, Robert, întâlnit într-un hypermarket, atât de înalt încât trebuia să se aplece ca să ia ceva de pe raftul de sus, ăla pentru care trebuie să te urci pe o scară.

NOTĂ. După cum cititorii acestui blog știu deja de ceva vreme, Provocarea de marți pentru ziua de miercuri este un text săptămânal adresat participanților la #MiercureaFaraCuvinte, jocul făcut celebru în România de Carmen și lăsat mie în bună păstrare la începutul acestui an.

Așa cum spun de fiecare dată, oricine poate participa la MfC. E distractiv, aduce ceva trafic și, în orice caz, prieteni noi și faini! 

2 comentarii:

  1. Maaaare... sare, soare! N-am mai fost la mare de prea multa vreme. La mare inghesuiala, da, am mai fost. :)

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters