Pagini

miercuri, 13 iulie 2016

Noul Muzeu al Satului. Miercurea fără cuvinte 28

Home in downtown sau un alt fel de Muzeu al Satului Nou. Foto: Calin Hera
Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei.

Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală pe care o voi face în primul minut al fiecărei zile de miercuri (sau, mai nou, marțea), și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos.


M-aș bucura să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

Restul e distracție și, după cum ziceau strămoșii noștri, dacii, friendshipHave fun!



sasa

33 de comentarii:

  1. Au venit din timp, pregătiţi, să fie primii la credite când deschide "ghişeul".
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi S-a părut că au găsit un loc unde să stea și să aștepte. Era cald, spre seară. Piața Romană.

      Ștergere
  2. Prima data am crezut ca asteapta trenul in gara...
    Desi reclamele astea le vezi peste tot! :D
    Happy WW, Calin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E clar că așteptau ceva / pe cineva. Nu cred că pe mine, dar treceam pe acolo și mi s-au oferit.

      Ștergere
    2. (e un fel de a spune „mi s-au oferit”)

      Ștergere
  3. Interesantă poza!
    O zi de miercuri cât mai plăcută,Călin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Parca timpul s-a oprit pe loc pentru cateva clipe...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și timpul s-a oprit și cei doi s-au oprit nițel. Să-și tragă sufletul.

      Ștergere
  5. Chiar o poza aparte, romaneasca nitel. :)
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fereasca Dumnezeu de credite care te duc down.. town! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă așteptam la comentarii despre credite :) Sunt și ele parte din această imagine plină de povești.

      Ștergere
  7. Fain!
    Imagine fixa pentru a spune o poveste privitorului,sau insusi privirorul sa inventeze o poveste capabila a explica actiunea reprezentata vizual.
    Frumoasa prezentarea ta !
    Cu admiratie,Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa mi se pare și mie. Că e un cadru care te îndeamnă să îți imaginezi povestea.
      Mulțumesc.

      Ștergere
  8. Mă simt provocat să spun o poveste. Mai puțin grăitoare decât această fotografie.

    Veniseră probabil în vizită la copii, la oraș. „Ne vedem în Romană, la Coloane”, le-or fi zis copiii. Care au întârziat un pic (probleme de ultima oră la birou, pesemne). Sau au venit părinții mai devreme. Ca părinții.

    Și s-au oprit să-și tragă sufletul. Era cald, era nădușeală. Și atât de mult vuiet (să știți că orașul vuiește continuu; chiar dacă v-ați obișnuit cu asta și nu îl mai auziți, pielea voastră și organele voastre și sângele vostru percep vuietul). „Hai să stăm aici, la umbră”, o fi zis femeia, arătând spre prisma desenată pe ferestrele băncii cu sediu în centru. O fi atras-o desenul, i-o fi amintit de ceva. Sau doar umbra.

    Omul ei o fi clătinat din cap și, fără să mai spună nimic, o fi mers agale să se așeze pe bordura îngustă. Vor fi stat la început cu stinghereală (oare se cade?), apoi din ce în ce mai comod. Mă rog, cât de comod se va fi putut. Considering.

    Eu am surprins priveliștea treptat, în timp ce mă scoteau de sub pământ scările rulante. Această imagine trebuie imortalizată, mi-am zis. E ca și cum ‪#‎MuzeulSatului‬ ar fi deschis o secție pasageră în centru. I-am iubit instantaneu pe cei doi. Stinghereala lor, mâinile lor muncite, pe care mi-a venit să le sărut. Așa, aiurea.
    Adevărul e că pentru mine aceasta e o imagine care adună în ea aproximativ 1.000 de cuvinte. Și, poate, încă o mie. Și încă nu s-a vorbit despre credite.

    RăspundețiȘtergere
  9. Povestea ta, povestea lor, una dintre ele, mai ales ca sunt incadrati in centrul fotografiei ii pune pe primul loc. Asa cum merita, fara comisioane. Cu bere! :)
    (Mie mi s-a parut a fi doi barbati, m-am lamurit deschizand-o in alta fereastra.)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare, gândesc după remarca ta, că femeile se „bărbătesc” la țară, mai ales dacă trag tare la munca gospodăriei și a câmpului.

      Ștergere
  10. Cu haioase in vacanta ma inscriu si eu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei, pot sa particip cu doua randuri de fotografii? E prea generoasa tema! Si nu le pot combina......Daca nu, nu, s-o mai da vreodata tema asta! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Si pe mine fotografia ta m-a introdus intr-o poveste, e minunat sa privesti lumea! Si pe urma sa o creezi. In felul tau.Happy WW!

      Ștergere
  12. Ce bine se încadrează-n peisaj.... :D

    RăspundețiȘtergere
  13. o fotografie cat 1000 de cuvinte!!! Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Poveste cu multe tristeți... Panourile au luat locul pomilor... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tristețea asta am trăit-o pe viu anul trecut. https://calinhera.wordpress.com/2015/07/06/buturuga-mica-taiat-copac-uefs/

      Ștergere
  15. Nu stiu de ce ,eu m-am gandit la Moromete privind poza ta.

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters