Pagini

marți, 26 aprilie 2016

Tomac, omul

Vedere din București. Tomac, omul. Foto: Călin Hera
Inventivii campaniei electorale au găsit o găselniță, un joc de cuvinte care, vezi Doamne, ar trebui să ne inducă ideea, nouă, alegătorilor, că dl. Eugen Tomac este, înainte de toate, un om. Și cum să nu alegi un om, că, doar, oameni suntem!

Principalul argument este acela (destul de ieftin, dacă mă întrebați pe mine) că în interiorul numelui domnului candidat Tomac se află literele O și M, care alcătuiesc cuvântul „om”. Mamă, i-am spart p-ăștia, alde Predoiu, care nu poate scorni decât nota „do” sau ceva bucolic. Sau Firea, care are și ea o notă muzicală, nota „re”. Sau Nicușor Dan, care  nu se poate lăuda decât cu o prepoziție sau cu cuvinte alcătuite din două litere, bune la Scrabble, dar nu să conducă ditamai Capitala.

Pe când dl. Tomac, el e om. Gata, mai facem alegeri?

2 comentarii:

  1. Sunt atât de lipsiți de inspirație candidații din acest an, împreună cu staf-urile lor de „specialiști”. Așa sloganuri proaste.... n-am mai văzut cam de multă vreme. Mă uit și la noi prin târg ce afișe cu mesaje caraghioase ne „îmbie” să alegem. Și tocmai aceste mici amănunte arată cât de „grozavi” se vor dovedi când va fi vorba de treabă. De împlinirea promisiunilor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Există și unii inspirați. N-am acum exemple, dar știu sigur că există :)

    RăspundețiȘtergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters