Pagini

miercuri, 3 februarie 2016

Un copac cu pisici. Miercurea fără cuvinte 5

Vedere din București. Un copac cu pisici. Foto: Călin Hera

Vedere din București. Un copac cu pisici. Foto: Călin Hera


Vă invit să participați la Miercurea fără Cuvinteeveniment săptămânal inițiat de Carmen și continuat de mine, împreună cu prietenii acestei adevărate sărbători a blogosferei. 
Ce aveți de făcut? Este suficient să postați pe blogul vostru o fotografie sau un grupaj de fotografii, eventual ca răspuns la provocarea săptămânală pe care o voi face în primul minut al fiecărei zile de miercuri, și să aduceți linkul postării în tabelul de mai jos. 
M-aș bucura să scrieți și câteva cuvinte la comentarii și să respectați regula „fără cuvinte” în postările voastre :).

Restul e distracție și, după cum ziceau strămoșii noștri, dacii, friendshipHave fun!





Vedere din București. Un copac cu pisici. Foto: Călin Hera


45 de comentarii:

  1. Cat sunt de dragute!!
    Si noi avem doi copaci indragiti de pisicute! Unul in spatele blocurilor si unul in fata blocului :).
    Totusi copacul din imagine are un urcus lin :D asa ca pisicutele nu se "chinuie" prea tare sa se catere.
    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și pentru copii e mai simplu să se urce în copacul acela :)

      Ștergere
  2. He, he! Simpatice foc, cum stau ele la înălțime și observă lumea din jur.
    Numai bine și... happy WW! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și lumea din jur e simpatică, cum stă și se lasă observată, observă cum e observată și, uneori, fotografiază :)
      Happy WW!

      Ștergere
  3. E super până vine ploaia și ninsoarea :(
    Seară plăcută !

    RăspundețiȘtergere
  4. Pisicile sunt ca si copiii, mereu neastamparate si jucause
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un copac foarte potrivit pentru pisici!

    Happy WW!

    P.S. Nu am putut sa înscriu postarea mea, nu funcționează tabelul. Iată linkul http://zinnaida.blogspot.ro/2016/02/culorile-asfintitului.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai unde sa se joace si ele! Printre atatea masini!
    In copac este mai sigur! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. ... în plus, copacii sunt eco, deci trendy :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Copacul acesta are o poveste aparte. Pentru că are ochi :)
    https://calinhera.wordpress.com/2014/05/07/copaci-cu-ochi/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alt model de ochi!
      http://suzanamiu.blogspot.ro/2014/07/ochi-de-copac.html

      Ștergere
  9. Da, dar ce frumos sta ea acolo, pozeaza!? :)) Vad ca azi este despre pisici. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Întotdeauna e despre pisici, asta e regula de aur a Facebook-ului, nu știai? Și blogurile n-au încotro :)

      Happy WW!

      Ștergere
  10. :) Un oras foarte prietenos cu animalele! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe vremea maidnezilor nimeni nu îndrăznea să spună asta :)
      Happy WW!

      Ștergere
  11. Mai nou pisicile cresc in copaci! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Horror va fi când vor crește copacii în pisici. Brrr, ce-am putut gândi!
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Un copac fericit, cu o activitate turistica intensa si cu vizitatori foc de simpatici! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. ce jos zboara pisicile azi! Cred ca se schimba vremea :))
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt pisici de februarie, încă n-au aripile mari :)
      Happy WW!

      Ștergere
  14. Si la geamul meu am un copac in care se catara pisicile, cu toate ca au fost taiate cateva crengi tot gasesc o modalitate sa mi se plimbe pe langa balcon. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bine în copac decât pe bibliotecă, nu-i așa? :)
      Happy WW!

      Ștergere
  15. am pus si eu... alt copac; am si cu pasarele, tu ai?
    pe miercurea viitoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lasa-le pe acelea!:)
      am pus naivul in blogroll daca vrei a apari altfel pot schimba

      Ștergere
  16. Fain loc de joaca pentru pisici! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Am si eu 2 pisici tare jucause,toata ziua au treaba:).O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  18. Au înflorit copacii cu blănoase mustăcioase!

    RăspundețiȘtergere
  19. E un copac potrivit pentru pisici. Am asistat de cateva ori la recuperarea pisicilor din copaci inalti si verticali; sunt actiuni destul de spectaculoase.

    RăspundețiȘtergere
  20. Salutare!Sa-ti trimit niste soricei?hi,hi

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu ti-au spus cumva daca vine primavara ?:))
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da. Vine, vine, primăvara. Cel puțin, așa au mieunat. Aia neagră nu știu ce zicea, n-am înțeles.

      Ștergere

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters