Pagini

sâmbătă, 26 septembrie 2015

Un studio (P)

Există tot felul de înţelesuri ale cuvântului "studio". Fie încăpere în care se fac filme, înregistrări audio/video, fie loc unde lucrează pictori, sculptori, fie divan/pat. Tot aşa, există tot felul de afaceri. Unele merg mai bine, altele mai puţin. Unele onorabile, cel puţin la prima vedere, altele ba. Aţi prins ideea. Azi vorbesc despre o chestie pe care nu cred că o voi face vreodată – nici în calitate de client, nici de proprietar sau angajat al acestui gen de afacere. Nu pot întoarce însă capul în partea cealaltă (un motiv e acela că există preocupare, există trafic, se fac bani din asta, deci domeniul ar trebui studiat serios; al doilea motiv poate fi dedus din fotografiile pe care nu le voi posta însă, ies din lucrurile cu care v-am obişnuit). În fine, ce s-o mai lungesc, domnii şi doamnele / domnişoarele care vor să facă videochat de acasă, pot vedea mai jos cam ce şi cum.  




Înainte de a citi ce se întâmplă pe videochat-ul Studio20, am urmărit videoclipul postat în deschiderea site-ului. Mi-a plăcut gluma cu sediul guvernului, iar tipa care te conduce în studio e simpatică. Am scuipat în sân când am văzut paturile largi din studiouri şi atunci când am văzut fotografia cu fata de pe pagina Videochat de acasă.

Apoi am citit în ce situatii se poate lucra de acasă în colaborare cu Studio 20. Am lăsat vorbele experţilor, n-are rost să mă bag eu unde nu-mi fierbe oala. Aşadar, cei / cele (am bănuiala că sunt vizate doar domnişoare 90-60-90; eventual 120-60-90) care vor să lucreze în branşă, dar s-o facă de acasă, trebuie:
  • fie să fie modele cu minim doi ani experienţă şi rezultate foarte bune. Rezultatele se măsoară în câştiguri per perioadă. Rezultate bune înseamnă peste 3000$/perioada constant. Trebuie să ai acasă echipamentele necesare (calculator cu procesor minim i5 si 4Gb RAM - Preferabil i7 cu 8Gb RAM, o camera video HD cu telecomanda sau un webcam de generatie noua - Logitech c920, c930 sau cc3000e, lumini tip umbrela de difuzie si un decor adecvat). Se poate şi dacă nu ai echipamente, caz în care beneficiezi de „conditii speciale de colaborare, un comision de pana la 90% si ajutor permanent din partea Studio 20, respectiv suport online NON-STOP, sesiuni de poze profesionale, materiale video profesionale”
  • fie, dacă eşti model începător, să lucrezi la început vreme de şase luni în studio, full-time, timp in care inveti jobul, castigi banii necesari pentru a-ti achizitiona echipamentele proprii. ”Credeti-ne, 6 luni intr-un studio profesional fac minuni pentru un model, fie el nou sau chiar cu ceva experienta”, zice site-ul.



Îmi vine să spun, ca strămoşii noştri, dacii: Nu încercaţi aşa ceva acasă. Dar ştiu că nu mă veţi asculta (de data asta).

NOTĂ. Acest articol face parte dintr-o serie de texte din categoria „Pauza de publicitate”, marcate cu (P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters