Pagini

marți, 6 mai 2014

EuroCampionii din intersecţiile bucureştene


Cort electoral PNL. Foto cu telefonul: Călin Hera
Cromatic vorbind, mie îmi plac corturile, bannerele, panourile, afişele PNL. Dau bine. Mi se pare însă uşor ridicolă lauda de sine (ştiu, există principiul "laudă-e singur pentru ca apoi să te laude alţii"), dar cred că Renate Weber a roşit mult atunci când a trebuit să accepte sloganul "Renate Weber, EuroCampioana". Sau poate n-a roşit, nu ştiu, n-am făcut cercetări. N-ar strica deloc ca românii să fie eurocampioni, ar fi minunat şi ne-ar fi mai bine, mă gândesc.

Revenind la corturi, e bine că fiecare din cele trei laturi acoperite arată câte ceva, dar unele sunt amplasate atât de ciudat, încât (exemplul de mai sus), Crin Antonescu şi Klaus Iohannis sunt puşi să zâmbească şarmant (sic!) unui gard mâzgălit (în intersecţia Dristorului).


În fine, o ultima observaţie: faptul că pe panouri au încăput doar şase candidaţi oferă cel mai bun pronostic pe care îl putea face PNL. Cum ar fi să se aleagă şi al şaptelea, cel care n-a avut loc? La Mihai Ţurcanu mă refer. (Aici e lista candidaţilor PNL).

Cort electoral PNL văzut din partea înghesuită. Foto cu telefonul: Călin Hera

PNL în Rond Baba Novac, latura 1. Foto cu telefonul: Călin Hera

PNL în Rond Baba Novac, latura 2. Foto cu telefonul: Călin Hera

PNL în Rond Baba Novac, latura 3. Foto cu telefonul: Călin Hera

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PA-uri, poezii şi mirări

Uneori recunosc: bărbaţii pur şi simplu nu înţeleg nimic. Scriu despre asta pe blogul meu secret ;)

Din lume

free counters